Translate

piątek, 7 marca 2014

#6 Notka bez tematu

Hej! 
Nie było mnie tu od poniedziałku, miałam dość pracowity tydzień. Kartkówki, sprawdziany i te sprawy. W czwartek razem z klasą i jeszcze jedną klasą byliśmy w CKP (Centrum Kształcenia Praktycznego) pan oprowadzał nas po różnych pracowniach, w których niektórzy już od września tego roku będą mieli praktyki :) Ja widziałam już miejsce gdzie będę odbywała swoją praktykę i pomieszczenie jest bardzo przytulne, a także są profesjonalne sprzęty (główki do ćwiczeń, umywalka, wygodne krzesła, wielkie lustra). Już nie mogę się doczekać, ale nie tylko tego lecz również nowych znajomości :) 
Dziś kupiłam sobie szare jeansy w lumpeksie na osiedlu za jedyne 15 złotych huhu. Byłam też w galerii i widziałam fajną bluzkę za 85 złotych. którą (mam nadzieje) niedługo będę miała!  
                                                 Podobne spodnie kupiłam
Taką bluzkę tylko bez nadruku i z prostym dołem widziałam dziś w galerii

Dziś już koniec notki! Jutro może wymyślę jakiegoś tematycznego posta :) 

1 komentarz:

  1. Fajny blog! W poprzednim poście podobały mi się te stylizacje ^^ cookie-moda.blogspot.com mam nadzieje że zajrzysz, zaczynam dopiero :)

    OdpowiedzUsuń