Translate

niedziela, 16 marca 2014

#7 Must have

Hej!

Przepraszam za nieobecność, ale ten tydzień jak i poprzedni był zalatany i trudny. Wczoraj byłam u koleżanki robić projekt, a że był straszny wiatr to bolała mnie cały dzień głowa i wszystkiego mi się odechciało. W piątek byłam na mieście i zanim wróciłam do domu... A tak to szkoła, szkoła i szkoła. 
Przejdźmy do postu :) Przeglądałam wczoraj jakiś blog,  nie pamiętam jaki i trafiłam na podobnego posta, a że nie miałam zbytnio pomysłu więc :) 

Zacznijmy od butów, każda dziewczyna lubi buty 

Nike Air Max Thea, cena ok. 400 zł

Nike Roshe Run, cena do 350 zł

New Balance, cena do 300zł



Reebok Classic, cena do 350 zł


W następnej notce dodam inne must have :) 

A teraz kilka zdjęć ode mnie!


bransoletka, którą zrobiła mi mama :*

podoba mi się to zdjęcie ;) lakier na paznokciach -bordowy miss sporty

Do napisania!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz