Translate

niedziela, 2 marca 2014

#5 Stylizacje

Cześć!

Pomyślałam, że w dzisiejszej notce pokaże wam kilka stylizacji, które sama zrobiłam na stronce Polyvore :) 



1. Stylizacja na luzie, do szkoły, na spotkanie ze znajomymi. Jest ona mało kobieca, ale mimo wszystko fajna i co najważniejsze wygodna. Bluza z napisem Coca Cola, a pod nią czarny top do tego spodnie khaki z uroczymi kieszonkami po bokach. Buty New Balance szare i plecak - dość popularny strój wśród młodzieży :) 

2. To już jest bardziej kobieca stylizacja, na wiosnę/jesień/zimę. Piękne bordowe buty, czarna pikowana torba, zwykłe czarne jeansy i uroczy kremowy sweterek. Ubiór ten nadaje się do szkoły, na wyjście na miasto. 


3. Piękna dziewczęca stylizacja na lato. Czarny top o klasycznym kroju, słodka fioletowa spódniczka do tego buty na wysokim obcasie z odkrytymi palcami i normalna czarna torebka. Bardzo podoba mi się taki styl :) 

Muszę już kończyć, bo robię obiad i zaraz coś spalę znając mnie :D Na pewno jeszcze nie raz pojawi się taka notka :) 
Pozdrawiam, do napisania! :*




3 komentarze:

  1. najbardziej podoba mi się druga stylizacja, ostatnio mam słabość do burgundu.
    creativamente-o-sztuce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza stylizacja fajna!!

    http://more-fashionnnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga stylizacja jest super
    Zapraszam do mnie dopiero zaczynam ;) http://k3jts0n.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń