Translate

sobota, 1 marca 2014

#4 O mnie

Hej!

Jest sobota, słońce próbuje się przedostać przez rolety do mojego pokoju, ale ja się tak łatwo nie dam :D Po napisaniu notki będę oglądać film - Ósmoklasiści nie płaczą. Nie wiedziałam jaki post napisać więc dam trochę faktów o mnie :)
Zapraszam do czytania!


1. Mam na imię Angelika, mam blond włosy i urodziny 27 maja.
2. Chodzę do 3 gimnazjum, kocham zwierzęta :)
3. Po szkole planuję iść do Technikum na Technika Fryzjerstwa, a następnie na studia kosmetyczne.
4. Nie lubię fizyki i matematyki, natomiast lubię biologię ;)
5. Mieszkam na pomorzu niedaleko morza :D
6. Lubię nowinki kosmetyczne.
7. Uwielbiam wszystko co jest związane z paznokciami, na zdjęcia paznokci mogę patrzeć godzinami :D 
A oto moje paznokcie ;)
8. Lubię czytać blogi modowe oraz takie z rysunkami (mój ulubiony blog z rysunkami i nie tylko :))
9. Nie lubię gdy mam lekcje do późna grrr.
10. Nie lubię swojego gimnazjum za całokształt ;) 
11. Wracając do tematu mojej szkoły - na przerwie nie można wychodzić na dwór, a w lato dziewczyny nie mogą nosić krótkich spodenek (za przyjście w krótkich spodenkach jest się odsyłanym do domu) zabrania się również mieć pomalowanych paznokci, noszenia kolczyków (tylko w uszach można mieć) a także nie można być pomalowanym - to chore :/
12. Jestem bardzo leniwa.
13. Powinnam się uczyć do testów, ale coś mi nie idzie ;)
14. Bardzo szybko się wkurzam i czasem jestem nieopanowana :D
15. Podobno jestem bardzo szczera :)



Do napisania! :) Miłej soboty :* 

5 komentarzy:

  1. Też lubię oglądać zdjęcia paznokci, chociaż sama nie umiem ich malować tak ładnie ;<
    Powodzenia na testach! Jeszcze sporo czasu, dasz radę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje ;)
    Już kliknęłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne fakty! Masz śliczne paznokcie! :)
    U mnie w gimnazjum też jest sporo głupich zasad, ale nie są tak ostre.

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje gimnazjum to wielka porażka, mam nadzieje, że w technikum będzie normalnie ;)

    OdpowiedzUsuń