Translate

wtorek, 25 lutego 2014

#3 Ćwiczenia na pośladki

Cześć!

W dzisiejszej notce opowiem o swoich ćwiczeniach, które sprawią, że moje pośladki będą super :) 
Postanowiłam, że codziennie o godzinie 19 będę robiła rozgrzewkę, mel b trening na pośladki oraz przysiady. Wczoraj wszystkie ćwiczenia zajęły mi 30 minut :) Było bardzo trudno, ale się udało. 
Więcej o moich ćwiczeniach TUTAJ!
Oto cykl robienia przysiadów:
Już wcześniej podjęłam się tego wyzwania, ale skończyłam na dniu 6 :( Dziś będę robiła dzień 2 czyli 55 przysiadów (mało w porównaniu do dnia 30 czyli 250 przysiadów) :) 
Ola (poziom) zwróciła też uwagę na bardzo ważną sprawę jaką jest prawidłowe wykonywanie przysiadów! 
Oto filmik jak prawidłowo robić przysiady:
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=UXJrBgI2RxA 
Ola wszystko przetłumaczyła co mówi pani w filmiku:
"Nogi rozstawiamy na szerokość ramion lub nieco szerzej - chodzi o to, by złapać równowagę.
Przy zejściu do przysiadu kolana mają iść do przodu i każde kolano "znajduje się" pomiędzy dużym i drugim palec każdej stopy.
Robiąc przysiad, kolano nie może wystawać poza palce u stóp. Musicie wyobrazić sobie, że siadacie na krześle.
Ważny jest też kręgosłup - musi pozostać w wygodnej pozycji. Nie przechylamy się do tyłu ani do przodu.
Oddychanie - nabieramy powietrza przy zniżaniu się, wydychamy przy powracaniu do pozycji stojącej".


Mam nadzieję, że wytrwam i dam radę przez te 30 dni kształtować swoją pupę. 3mam też kciuki za inne dziewczyny, które podjęły się tego wyzwania ;)

Zapraszam do czytania bloga! :)

5 komentarzy:

  1. ćwicze to :)
    Zapraszamy do nas http://zuzaandmarta.blogspot.com/ :D
    Obserwacja=obserwacja :)
    Jeśli nas zaobserwujesz daj znać a na pewno się odwdzięczymy :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nigdy nie mam samozaparcia w sobie tyle żeby ćwiczyć dłużej, pare razy próbowałam ale zawsze po kilku dniach odpuszczałam.
    creativamente-o-sztuce-blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz udało mi się robić brzuszki przez 30 dni i to chyba mój największy rekord jeżeli chodzi o ćwiczenia :) Jak na razie daję sobie radę i mam nadzieję, że później również tak będzie ;)

      Usuń
  3. Szkoda, że ja nie mogę robić przysiadów, bo nie mogę obciążać stawów :/

    P.S. Co powiesz na wspólną obserwację?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no szkoda :(
      Wspólna obserwacja - jak najbardziej :)

      Usuń