Translate

niedziela, 23 lutego 2014

#2 Inspiracje

Hej! ;) 

Sobota zleciała i jest już niedziela :( Nie lubię niedziel. W sobotę byłam na mieście, ale nic nie kupiłam, ponieważ nie widziałam nic ciekawego. Poszukuję kurtki na wiosnę/jesień, ale jeszcze nic nie widziałam co by mnie zaciekawiło ;) Jedynie co to moja mama kupiła bratu samochód (taki do odpychania się nogami) i klocki, ale to nic ciekawego :D

Troszkę się na wstępie rozpisałam, a post miał być ogólnie o inspiracjach, ale ok ;) 
Dobra nie przedłużajmy. 
Zacznijmy od mojego stylu ubierania się:
Lubie ubrać się elegancko, ale zdecydowanie częściej ubieram się na sportowo (luźna bluza, legginsy, trampki/adidasy) 
A jak już elegancko to na tą porę roku workery (buty), płaszczyk, sweterek itp.


Przejdźmy do działu URODA :) 
Jeżeli chodzi o tą urodę to ja bardzo lubię wszelkie nowinki z paznokciami i włosami w roli głównej. Jest to coś co lubię najbardziej (malowanie paznokci, stosowanie maseczek na włosy itd.) 
Moje włosy sięgają jakoś 5cm za łopatki, ale uważam, że i tak są za krótkie :( Chciałabym długie :) Z natury mam włoski proste (czasem chciałabym lokowane takie śliczne):

Bardzo podobają mi się tatuaże na łopatkach, karku i nadgarstku:



Inspiruje mnie również wysportowane ciało *.* Niebawem na blogu pojawi się post o ćwiczeniach, które robiłam, robię i będę robić ;) 





To już koniec posta :) Zapraszam do czytania! 
Do napisania :)

3 komentarze:

  1. Bardzo fajnie sie zaczyna :) obserwuję i liczę na rewanż
    http://feelinmysel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawy blog ;)


    domciiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń